.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بصورت رسمی ؛
خبر دستگیری دو تن از مدیران استانداری مازندارن تکذیب شد
شمال نیوز : در پی درج خبری مبنی بر دستگیری دو تن از مدیران کل ستادی استانداری مازندران، اداره کل روابط عمومی استانداری این خبر را تکذیب کرد. ‎
خبر دستگیری دو تن از مدیران استانداری مازندارن تکذیب شد

به گزارش شمال نیوز، اداره کل روابط عمومی، در پی انتشار خبر دستگیری دو تن از مدیران کل ستادی استانداری مازندارن، صحت این موضوع را تکذیب کرد.

در این خبر اضافه شده است:

متاسفانه آبرو و حرمت  برخی از مدیران، بازیچه دست برخی افراد و جریانات شده که این هتک حرمت در حال پیگیری و برخورد قاطع قضایی است.

منتشر کنندگان این خبر کذب که حتی مبلغ مالی خود را مشخص کرده اند، برای کاهش میزان جرم خود این مطالب را از صفحاتشان حذف کرده و ضمن عذرخواهی از مدیران ذکر شده افکار عمومی را از نادرست بودن این خبر آگاه سازند.

 

همچنین روابط عمومی سپاه کربلا در خصوص اخبار دستگیری‌های اخیر منتسب به سپاه کربلا اعلام کرد: دستگیری برخی مدیران عالی اجرایی و مقام قضایی استان مازندران و انتساب این بازداشت‌ها به سپاه کربلا را تکذیب می‌کند.


روابط عمومی دادگستری مازندران، نیز در پی انتشار خبری مبنی بر دستگیری ۲تن از مدیران استانداری مازندران در فضای مجازی و رسانه‌های غیرمعتبر، ابعاد انتشار این خبر و محتوای آن توسط مسؤولان قضایی استان تکذیب شد.

بعد از انتشار این خبر در فضای مجازی مراتب با پیگیری و استعلامات بعمل آمده از مراجع قضایی استان تائید نشده و موضوع خبر منتشر  از اساس کذب و غیر واقع بوده است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.